dissabte, 17 de novembre del 2012

Com reduir residus?

Hola a tots!!
Pels que no em coneixeu encara, el meu nom és Esther i sóc mestra de l'escola a Primària. Amb motiu de la Setmana Europea de Prevenció de Residus he obert les portes de casa meva per ensenyar-vos quines coses faig per reduir els residus.


Faig servir el cistell per anar a comprar i rebutjo les bosses de plàstic.


Sempre faig servir bateries recarregables en lloc de piles d'un sol ús. 




La roba que es queda petita o que ja no m'agrada la dono a associacions benèfiques



Aprofito material de rebuig per deixar volar la meva creativitat. Amb les safates de porexpan faig boles de Nadal, amb les anelles de les llaunes amb faig polseres i amb les càpsules de cafè decoro el meu estoig.



Quan alguna cosa s'espatlla, l'arreglo en lloc de llençar-la per comprar una de nova.


I vosaltres, què feu per prevenir els residus??

Envieu les vostres imatges al correu electrònic comissioambiental@vergesalut.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada